تازه ترين اخبار از حريق در بازار مبل
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

سيد عليرضا علوي رضوي در گفت وگو با خبرنگار ?حوادث? خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه در ساعت 13:10 ظهر امروز (پنج شنبه) ماموران آتش نشاني از طريق دريافت پيام از مرکز 125 در جريان وقوع حريقي در بازار مبل ايران در منطقه يافت آباد قرار گرفتند، گفت: با توجه به نوع گزارش دريافتي بلافاصله هفت ايستگاه اعم از ايستگاه شماره هشت، 70، 65، 33، 62، 28 و 35 به محل حادثه اعزام شدند.

وي با بيان اينکه در حال حاضر با تمهيدات انديشيده شده بالابر و تانکر آب به تعداد مورد نياز در محل حادثه قرار دارد، گفت: از چند ايستگاه ديگر نيز براي انتقال تانکر آب به محل حادثه درخواست کمک شده است که به دليل ازدحام مردم و ترافيک سنگين، اعزام آتش نشانان دچار مشکل شده است.

علوي با بيان اينکه بر اساس آخرين اطلاعات دريافتي آتش نشانان توانسته اند از ضلع شرقي بازار وارد مجموعه شوند، گفت: در حال حاضر بخشي از حريق مهار شده است.

مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر تهران با بيان اينکه آتش نشانان در حال اطفاء حريق بازار مبل تهران هستند، گفت: با هماهنگي هاي انجام شده با شرکت برق در حال حاضر برق بازار به طور کل قطع شد.

علوي همچنين با اشاره به استقرار نيروهاي اورژانس در منطقه گفت: ازدحام بيش از حد مردم در منطقه سبب شده است که آتش نشاني براي انجام عمليات بيشتر از پليس کمک بخواهد.

وي افزود: در حال حاضر تا اين لحظه هيچ گزارشي مبني بر خسارت جاني دريافت نشده است.

به گزارش ايسنا، آتش نشانان ايستگاه هاي 38، 72 و 33 در ساعت 13:30 ظهر پنجشنبه از طريق دريافت پيام از مرکز فوريت هاي 125 در جريان وقوع آتش سوزي در پاساژ بزرگ مبل يافت آباد قرار گرفتند. بنا بر اين گزارش دود حاصل از حريق بسيار غليظ بوده و آسمان منطقه را پوشانده است.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: حوادث , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید